Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Tytuł projektu: Promocja marki produktowej BRIK GROUP na rynkach zagranicznych.

Cel projektu: promowanie produktów branży meblowej, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.

Planowane efekty projektu:

  • podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.

Wartość projektu ogółem: 81 800.00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 69 530.00 PLN

Beneficjent: F.H.U. R i K S.C. Karol Żywiczka, Katarzyna Żywiczka, Rafał Bembenek, Danuta Bembenek

www.mapadotacji.gov.pl
GO TO  TOP
BRIK GROUP sp.j.
Towarowa 6,
89-600 Chojnice
woj. pomorskie
POLAND
PL: +48 662 306 632
EN / DE:  +48 516 189 380
8:00 - 16:00
Copyright © 2020-2021 by BRIK broup. All Rights Reserved.
menu-circlecross-circle