Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu: Promocja marki produktowej BRIK GROUP na rynkach zagranicznych.
Cel projektu: promowanie produktów branży meblowej, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.
Planowane efekty projektu:
Wartość projektu ogółem: 81 800.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 69 530.00 PLN
Beneficjent: F.H.U. R i K S.C. Karol Żywiczka, Katarzyna Żywiczka, Rafał Bembenek, Danuta Bembenek